30.04.14

До відома вчителів та учнів !!!
WEB-ПРОЕКТ КУ «Каховська районна бібліотека ім. М. Братана»І

На сайті  КУ «Каховська районна бібліотека ім.  М. Братана» розміщений
Інтернет - проект: «Мій Шевченко», де Ви можете знайти таку інформацію:
 Лауреати Шевченківської премії - уродженці Херсонщини
 Нормативні матеріали
 Енциклопедія  життя  і  творчості  Тараса  Шевченка
Національний музей Тараса Шевченка
Шевченківський  національний  заповідник
Шевченківська  енциклопедія 
 Художній фільм "Сон"(1964)
Художній фільм "Тарас Шевченко. Заповіт"(1992-1997)
 Пісні на слова Тараса Шевченка:
1. "Реве та стогне Дніпр широкий"                  2. "Думи мої"
3. "Зоре моя вечірняя"
                                     4. "Нащо мені чорнії брови"
5. "Садок вишневий коло хати"
                       6. "По діброві вітер виє"
7. "Така її доля"
                                               8. "Заповіт"


        Вислови, прислів'я, приказки про Тараса Шевченка

Немає коментарів:

Дописати коментар